I will say of the LORD‧〝He is my refuge and my fortress‧my God ‧in whom I trust〞

我要對耶和華說:「你是我的避難所,我的保障,你是我的 神,我所依靠的。」

You will not fear the terror of night‧nor the arrow that flies by dey‧

你不必害怕黑夜的驚恐,或是白日的飛箭;

then no harm will befall you ‧no disaster will come near your tent‧

禍患必不臨到你‧災害必不臨近你的帳棚。

For he will command his angels concerning you to guard you in all your ways;

因為他為了你,會吩咐自己的使者,在你所行的一切路上保護你,

Because he loves me 〝says the LORD‧〝I will rescur hime;I will protect him‧for he acknowledges my nam‧

耶和華說:「因為他專心愛我,我必搭救他;因為他認識我的名,我必保護他。

He will call upon me,and I will answer him ,

他求告我,我必應允他;

I will be with him in trouble;

他在患難中,我必與他同在;

I will deliver him and honor him‧

我必拯救他,使他得尊容‧

With long life will I satisfy hime and show him my salvation〞

我必使他得享長壽,又向他顯明我的救恩。」

                                                                   節錄自聖經 詩篇 第91篇

arrow
arrow
    全站熱搜

    林香妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()